...

Hej, sry för mitt dåliga bloggande (som vanligt), vaknade vid halv 3 elr nåt sånt. (gick och la mig halv 4 tror jag..) har kollat på satc idag igen (jag slappar), och just nu håller jag på och viker min jävla tvätt, fast jag har tröttnat lite.. inte så konstigt, vika tvätt är inget man vill göra frivilligt.. tvätta e kul men o vika... nä det skulle jag kunna va utan :/ annars har jag inte gjort nåt annat.. får väl ta mig ur sängen imorn och gå och köpa nåt. Ville ju ha de där Jimmy Choo skorna jag såg, men jag undrar bara, när ska få tillfälle att ha på mig dem? Nu är det ju för kallt för sådana skor utomhus.. äsch kmr väl på nåt. Ska väl fortsätta vika min tvätt, sen belönar jag väl mig själv med att fortsätta kolla på satc eftersom att ingen rolig är inne på msn som kan underhålla mig..
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0