mina roliga infon :D

Lite onödigt info men kanske kul ändå ^^

- Det var -33 grader i Dalarna igår :O och det ska bli -35 grader :O
- Vi snackade om alkohol på NO:n förra terminen och vi lär oss att vi inte ska dricka alkohol, haha och det första jag gör efter att vi hade lärt oss det, var att dricka alkohol HAHA! XD (typiskt mig)
- Jag och Pontus åt inget snacks till bion igår :D
- Jag snackade med Yogi i telefon i en halvtimme igår, och min pappa klagade på telefonräkningen för första gången XD
- Jag älskar låten "Himmel blå, himmel blå" av Håkan Hellström <3 Men den finns inte på spotify, och det finns bara 3 videor på youtube :( men det duger :D



KÄRLEK <3

- I torsdags så somnade jag vid 16 på eftermiddan och sen skulle jag upp efter en timme, mitt ben hade domnat bort så jag kunde inte stödja på det så jag ramlade ihop två ggr på golvet, och jag slog i huvudet i nåt. Men jag märkte knappt inget för jag sov nästan fortfarande. Men nu har jag en bula hihi :D

- De på gatugrejen på hitta.se har failat haha XD Kolla bara bilden :D


HAHAHAHA XD ser det inte liiite konstig ut :D?


Slut på roliga infon :D hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0