random rubrik

Hej, sry för att jag inte bloggade mer igår men blogg.se trögade sig -.- bloggar inte så mkt nu heller ska snart duscha, och så ska jag hinna måla naglarna. Min dag började lite dåligt, men blev bättre i slutet haha ;D Vi har btw redan fått massa läxor! Väldigt jobbigt! Och så ska vi skriva en novell, haha jag skrev min på 2 dagar, på jullovet tror jag det var XD så jag ska bara skriva om lite så att den blir bättre, och inte så förvirrande. Haha råkade göra lite fel i tidsgrejen XD haha ni måste läsa den för att fatta :) Så jag kmr inte hinna blogga så jääätttemkt varje dag, men nåt inlägg minst iaf. Eftersom att jag måste satsa mer på skolan.
Aja, ska gå herrå :D



Såhär ser det ut utanför vårt skolbibliotek typ ;D Bilden är från min kompis yogis blogg :)
johannamj.blogg.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0