skoldagen :D

Hej hej :D tänkte blogga lite hah XD min dag har varit bra, det var faktiskt jättekul på gympan idag i skolan :p och jag kämpade för fullt x) haha det var skitkul på svenskan när vi hade vikarien XD OCH jag är klar med mitt so arbete som ska vara klart på fredag :D och jag har gjort min engelskaläxa som vi fick av vikarien tills imorn :D och jag har redan gjort min "uppvärmning" som vi ska göra tills på fredag :D wiie det e kul när man är klar med allt ;D ska göra det oftare så har jag mer tid till annat. Det ändå dåliga med dagen var att vi hade diagnos på matten och jag hatar matte, haha sa det till läraren LOL, bara rakt ut sådär: JAG HATAR MATTE XD hahahahahahaha ni skulle varit där XD men jag vet att jag kan men jag måste bara få det roligare på nåt sätt så att jag vill jobba. Ska nog smuggla in min ipod till lektionerna, för musik gör att jag koncentrerar mig bättre :) Min bluetooth funkar typ inte men jag kan ju blogga ändå elr hur? :D det e ju bara att lägga in andra bilder ^^ Igår så ritade vi med kol på bilden, och det var kul :D haha och hon satte bl.a upp min teckning i skolan hahah XD man skulle rita ett ansikte. Ögonen blev sämst men ändå ^^ har i läxa tills på tisdag att rita av mitt eget ansikte HAHA som om det kmr bli likt ;) En grej som jag tkr e liiite irriterande är att alla tycker Taylor Lautner är snyggare än Robert Pattinson .... HAHA rob e ju snyggast :D haha det var så kul för min lärare tkte han var snygg, haha äntligen nån som håller med mig ;D En annan som är snygg är Michael Weatherly (L) LOOVEE!!


JÄÄVLA SNYGGING :D hihihi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå?? Är du där? x'P

2010-01-29 @ 22:02:32
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0