sry once again :(

JAG VEET att jag e värdelös på att blogga :( men jag SKA bli bättre! Har bara haft så mkt nu, men det blir bättre :) Men det är ju så att min bluetooth e helt störd, och jag har liksom inte haft lust att blogga när jag vet att jag inte kan lägga in bilder till datan som jag fotat med mobilen -.- jag har ett sätt som förhoppningsvis funkar så att jag kan lägga in bilder. Så jag kan inte lägga in några bilder just nu :( men nån dag här när jag har fixat bluetooth grejen, så ska jag lägga in massa bilder och skriva mkt om vad jag har gjort :) för det e ju tråkigt när man inte har bilder :/ tkr jag iaf. Men jag kan ju säga att min dag var normal :p inte så speciell. Vi har mkt i skolan så jag hinner inte heller blogga som sagt, men jag ska försöka :) jag kanske inte bloggar direkt när jag kmr hem från skolan, men på kvällen innan jag sover hinner jag x) Nu börjar jag få ont i ryggen :/ dumma stol (elr siège de bureau haha som det heter på franska typ :p) elr ba vanligt: une chaise ;D Aja bloggar kanske senare om min bluetooth funkar, så allt hänger på den XD haha skojja bara ;D
hejdå<3


Kan iaf lägga upp en bild som jag hann lägga in i datan :) jag älskar snö <3
det är egentligen inte sådär blått men min mobil e kass ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0