BLOGGA PÅ RIKTIGT

Okej! Jag vet att jag skrev att jag skulle börja blogga igen. Och se hur det gick med det hehe.. MEN jag ska faktiskt börja igen i promise. Men innan jag börjar på allvar måste jag lämna in min laptop eftersom den fortfarande e kass. Så jag kommer blogga nu men inte så mkt som jag kommer göra senare. Och ni får nöja er med min gamla header så länge, tills jag fått lite hjälp med en ny ;)
Ja, vad har jag gjort de senaste två månaderna? Mycket, mycket. Också en anledning till att jag inte kunnat/orkat blogga. Men det är det förflutna och det ska vi skita i nu och se framåt!
Ska möta Yogi och Sara kl ett och så ska väl vi hitta på nåt. Det är lite finare väder idag än vad det har varit. Igår så hade vi konfaträff och vi körde brännboll och åt korv. Det var kul :D (för er som inte vet så ska jag konfirmera mig). Det här inlägget kanske blev lite tråkigt men men, det blir bättre senare som jag sa xP Ska också försöka hitta min bluetooth (HAHA jag vet den är fortfarande borta) så att jag kan lägga in bilder från mobilen!
Aja, bloggar sen ikväll när jag kommer hem :)
Seeya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0