Godmorgon people!

Sry för att jag inte bloggade mer igår, men datan fuckade sig lite så det gick inte :D Jag är så himla trött, jag fattar inte. Och nu är jag trött för att jag sovit för länge -.- Vaknade vid halv 6 i morse och var ovanligt pigg. Men tillslut somnade jag om. Drömde massa i natt, och allt var så verkligt.. Suck, jag saknar en viss person :/ i drömmen satt jag och väntade på denne i snön. Vare sig i verkligheten eller i drömmen har den tid för mig.
Nej nu vill jag prata om nåt roligt i stället! Kan berätta vad jag gjorde mer i går kväll. Jo, jag har börjat göra en fotobok från fuji films elr nåt. Man designar den och så kan man beställa hem den sen :D najs! Sen kollade jag på några avsnitt av sex and the city (som ni alla vet att jag älskar) <3
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Kanske vara med Sara och Yogi igen, vi får se. Som sagt är jag så himla trött så jag orkar knappt göra någonting vettigt alls.

http://www.ffc.nu/sections/index.php
Länken till fotoboksgrejen. Ifall någon vill testa. När du kommer in på länken klickar du på "hitta din butik", och väljer butik och klickar på dess hemsida och där ska det komma upp massa saker man kan beställa bl.a fotoböcker :)

Slängen in en låt som jag gillar just nu :) Hoppas det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0