Tillbaka efter en ganska lång dag.

Har just kommit hem. Är väldigt trött, skulle kunna sova redan nu! Sitter och kollar lite på vänner. Haha de är så roliga :D Iaf, har inte gjort så jättemkt med Yogi och Sara, vi gick mest runt. Gick till max och åt lite (elr jag iaf hehe). Var lite flummiga som vi brukar. Men jag är alltid den som blir trött först av alla.
Jag köpte ett accesskort. Men jag fick inget rött som jag ville ha :( De har bara blå nu -.- Aja, det duger väl oxå ;)
Lägger upp lite bilder från idag när Sara har skickat dem. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva är så trött så det blir bara massa strunt ifall jag skriver längre än såhär x)
Bilderna kommer förhoppningsvis strax. Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0