NU BLIR NI GLADA :D för att..........

Jag ska börja blogga igen, wiie :D och idag är det en speciell dag för jag fyller 15!! Moahahahaha! Så grattis till mig :D My friends are coming vid typ tre och då ska vi fira :) ska bli roligt. Fast jag är inte en speciellt bra partyfixare om man säger så, men det ska nog funka ändå haha. Så jag ska försöka lägga upp bilder senare ikväll, om jag hittar sladden till kameran, och om bluetoothen vill sammarbeta >.<
Nu måste jag sluta skriva för jag har massor att göra. Ska åka och handla strax och sen måste jag hinna baka tårta och fixa alltid inklusivt mig själv :)
Hejdå så länge :D

Kommentarer
Postat av: Carro <3

GRATTIIS :D <3

2010-03-05 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0